به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط‌عمومی خانه‌کتاب و ادبیات ایران، در اردوی مدرسه جهادی خواندن که از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه ۱۴۰۲ با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) بشاگرد برگزار شد، حدود ۱۵۰ مخاطب کودک، نوجوان و جوان در کارگاه‌های شعر، داستان، خاطره‌نویسی، نقاشی و آشنایی با رسانه حضور داشتند. شعر، داستان، سواد رسانه و تکنیک‌های نقاشی بخشی از سرفصل‌های آموزشی این دوره بود.

همچنین، دومین کارگاه «آئینه باران» ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ باحضور حامد محقق و کبری بابایی در بندرعباس برگزار شد و طی آن بیش از سی نفر از نوجوانان هرمزگانی در هشت ساعت آموزش با عناصر شعر و داستان آشنا شدند و به شعر و داستان خوانی پرداختند.

گفتنی است، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های ادبی «آئینه باران» از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان‌های هرمزگان و مرکزی و خراسان جنوبی برگزار شده است. در ادامه این کارگاه‌ها، کارگاه شعر و داستان با تدریس مجید ملامحمدی پنجم شهریور ماه در زنجان برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *